- تماس با ما
- گروه طرح الماس
- سوالات متداول
در صورتی که سفارشی نزد طرح الماس دارید و از کاربران طرح الماس می باشید برای ارسال درخواست خود پس از ورود به ناحیه پنل کاربری به بخش پشتیبانی تیکت ارسال کنید در غیر این صورت درخواست شما پیگیری نخواهد شد و در صورتی که قصد خرید چت روم جدید از طرح الماس دارید یا خواهان انتقال به طرح الماس می باشید از بخش قیمت ها هزینه راه اندازی ، هزینه هاست و سایر شرایط را مطالعه کنید و پس از عضویت وارد ناحیه کاربری شوید و به بخش مالی درخواست جدید ارسال کنید
مهم: طرح الماس هیچ گونه سایت،شعبه،نمایندگی یا همکاری خارج از دامنه ی www.tarhalmas.ir ندارد (حتی در یاهو یا پیامک یا ...) و فقط بخش ارسال تیکت معتبر می باشد و هرگونه استفاده و یا سوءاستفاده از فایل ها یا اعتبار طرح الماس در هر موردی مورد رضایت ما نیست و شرعا حرام می باشد و مسئولیت عواقب آن نیز بر عهده ی "طرح الماس" نیست
گروه طرح الماس
طرح الماس از ساختار دقیق و مشخصی ساخته شده که بتواند بیشترین بازدهی را به شما بدهد. ابتدا لازم است بدانیم که "طرح الماس" زیر مجموعه از شرکت "مهردیزاین" هست که نشان دهنده فعالیت حرفه ای این گروه میباشد. مدیریت طرح الماس توسط مدیران شرکت مهردیزاین انتخاب میشوند و مدیریت طرح الماس تشکیل دهنده ساختار گروه میباشد. هم اکنون طرح الماس از سه دپارتمان مالی،پشتیبانی و فنی تشکیل شده که هر کدام از آن ها بصورت مستقل از هم به فعالیت میپردازند اما هرگز تعامل و همکاری از بین نمیرود. هر دپارتمان در طرح الماس از یک کارشناس مسئول و کارشناس(ها)ی تشکیل مشود که به انجام صحیح وظیفه خود کمک میکنند. طرح الماس یک هیئت نظارت نیز دارد که ازدو کارشناس تشکیل شده.
یکی از حساسترین بخش های هر مجموعه تجاری بخش مدیریت مالی آن گروه است که طرح الماس نیز از این قاعده مستثنا نیست. طرح الماس دپارتمان مالی خود را با توجه به وظیفه حساس آن مجبور به دقت و سرعت در کارش میکند زیرا که هرگونه اشتباه به ضرر مشتری و اعتبار طرح الماس میشود. تائید پرداخت های غیر آنلاین،تمدید،بازگشایی از وظایف این دپارتمان هستند. در این دپارتمان یک کارشناس مسئول و دو نفر کارشناس مشغول به کارند و هر سه از اطلاعات و سواد کافی در این زمینه برخوردارند.
دپارتمان پشتیبانی از پر کار ترین بخش های طرح الماس است که رابطه ای مستقیم و مداوم با مشتریان دارد. این دپارتمان که وظیفه ی عمده را در طرح الماس دارد مانند مابقی قسمت های طرح الماس از یک کارشناس مسئول و تعدادی کارشناس تشکیل شده. تعویض قالب،راهنمایی برای استفاده از چت روم و امکانات به مشتریان،تعویض و نصب سربرگ ها،پاسخگویی به کاربران در هنگام مشکلات،تهیه و تدوین اطلاعیه ها،اجرای تنظیمات دستی و ... از وظایفی هستند که این بخش باید به آن عمل کند. با توجه به اینکه تعداد درخواست های زیاد طرح الماس برنامه کاری خود را بگونه ای تنظیم کرده است که این دپارتمان بیشتر زمان کاری را داشته باشد اما به دلیل تعداد زیاد مشتریان و درخواست هایشان گاهی تاخیر در پاسخگویی به وجود می آید.
دپارتمان فنی همان پشت صحنه طرح الماس است. تمامی فعالیت های دپارتمان های طرح الماس،مشتریان و کاربرانشان ارتباط مستقیم با این دپارتمان دارد! برنامه نویسی و مدیریت سرور های طرح الماس مربوط به کارکنان این بخش است و این دپارتمان از یک کارشناس مسئول و یک کارشناس مدیریت سرور و یک کارشناس برنامه نویسی تشکیل شده. انتخاب مسئول این دپارتمان به پیشنهاد سرپرست فنی شرکت "مهردیزاین" میباشد که بعد از تائید توسط مدیریت گروه طرح الماس به تشکیل دپارتمان اقدام میکند. این دپارتمان کمترین ساعت کاری را به دلیل تبدیل کار های دستی به اتوماسیون دارد اما در زمان بروز مشکل، تا حل کامل مشکلات بدون تعطیلی به فعالیت میپردازند. کارشناس برنامه نویسی این دپارتمان بصورت مستقیم بر ایده های ارسالی شما نظارت دارد و بعد از تائید مسئول بخش به پیاده سازی آن میپدازد و کارشناس سرورینگ این دپارتمان بصورت مداول در حال مانیتورینگ وضعیت سرور ها میباشد و طی همکاری که با گروه "مهر مانیتور" که آن زیر مجموعه ای از شرکت "مهر دیزاین" است از وضعیت سرور ها را در مواقع اضطراری در سریعترین زمان ممکن باخبر و به حل مشکلات میپدازد.
هیئت نظارت را در طرح الماس میتواند به یک قاضی منصف تشبیه کرد! این این بخش که زیر مجموعه مستقیم مدیریت گروه میباشد وظیفه بر دیتا های مشتریان و کاربرانشان دارد و درصورت بروز اختلاف بین دو مشتری به حل آن میپدازد. بررسی مداوم آواتار ها،موزیک ها و قالب چت روم برنامه هر روزه این قسمت است که در صورت مشاهده هر گونه تعارض با قوانین دیتای کاربر در طرح الماس ابتدا به ارسال هشدار و در صورت عدم تصحیح اقدام به جریمه مینمایند. این گروه اخطاریه های خود را توسط ایمیل به مشتری میرساند و از طریق تیکت گزارش و پاسخ مشتری را میخواند.
ما 4 اصل اساسی در رابطه با حریم خصوصی داریم!به اختصار آنان را برمیشماریم.
-
از اطلاعاتی که به دست می آوریم برای بهبود سرویس های خود استفاده میکنیم!
«تمرکز بر ارائه بهترین تجربه کاربر» اولین شعار طرح الماس است.وقتی کاربران اطلاعات خود را در اختیار ما میگذارند، ما میتوانیم سرویسها و امکانات بهتری برای آنان تعبیه کنیم تا بیشترین لذت را از چت روم شما ببرند.
-
سرویس هایی را طراحی میکنیم که نشان از قدرت ما دارد!
آرزوی ما این است که در لبه پیشتاز فناوری باشیم، از جمله در طراحی ابزارهایی که به کاربران برای مدیریت اطلاعات شخصی خود به صورت آسان و قابل دسترس بدون ایجاد اختلال در یک تجربه کاربر مفید کمک کنند. ما از قوانین رازداری تبعیت می کنیم.
-
برای اطلاعاتی که در دست داریم احساس مسئولیت میکنیم!
ما تمامی اصول و قوانینی که مربوط به حریم خصوصی شماست را میدانیم و هرگز سعی برای شکستن این حریم نداریم!ما فقط از اطلاعاتی که خودتان به ما میدهید برای ارائه سرویس های بهتر برای خودتان استفاده میکنیم و هرگز حاضر به واگذاری این اطلاعات به شخص ثالثی نیستیم.
-
آنچه میدانیم را شفاف بیان میکنیم!
ما الگوی شفافیت کاری خود را آب زلال میدانیم!ما میگوییم که هیچ چیز غیرعادی در کارمان وجود ندارد و به اطلاعاتی دسترسی داریم که خودتان آن هارا در اختیارمان میدهید مانند آدرس آی پی،نام سیستم عامل،زبان شما و مرورگر شما!
ما از ابتدا خط و خطوط ها را مشخص میکنیم تا هرگز در آینده به مشکلی بر نخوریم! طرح الماس بصورت واضح اعلام میکند هیچ مسئولیت در قبال دیتای کاربران و مشتریان خود ندارد و تمامی مسئولیت آن به عهده شخص سفارش دهنده است و هیچ تعهدی در قبال تبلیغاتشان ندارد. همچنین با توجه به کاربر محور بودن چت روم ها طرح الماس هیچ مسئولیتی در قبال پیام های ارسالی،کلاهبرداری ها و سوء استفاده ندارد. همچنین درصورتی که مشاهده کند یک چت روم از قوانین جمهوری اسلامی و قوانین طرح الماس که تابع آن است خارج شود بلافاصله با آن برخورد میکند
چت روم ها
محيط چت روم هاي طرح الماس پايه زيبايي و سرعت تشکيل شده اند. به عنوان يک کاربر،چت روم شما رومي با سرعت بالا و داراي تدابيري براي جلوگيري از مزاحمت است همچنين در اين چت روم ها امکانات زيادي به صورت پيشفرض در اختيار شما قرار خواهند گرفت. به عنوان يک کاربر عادي در چت روم ، شما ميتوانيد در عمومي چت کنيد يا از طريق پيام هاي خصوصي (چه در صفحه اصلي و چه در پنجره جديد ) بصورت شخصي با دوستانتان در ارتباط باشيد و اگر کسي مزاحم شد ميتوانيد او را مسدود کنيد. ميتوانيد پروفايل داشته باشيد و اطلاعاتي مثل نام، مکان زندگي (کشور و استان)، علاقمندي ها و... را در آن درج کنيد تا ديگران زماني که به پروفايل شما سر ميزنند آن را بخوانند؛حتي ميتوانيد تصويري از خودتان در پروفايل قرار بدهيد تا علاوه بر نمايش آن تصوير براي بقيه،زماني که در چت روم پيامي ارسال ميکنيد اين تصوير کوچک شده در کنار پيام شما به نمايش بيايد. ميتوانيد در چت روم شکلک ارسال کنيد و حتي سايز و رنگ نوشته هاي خود را تغيير بدهيد.ميتوانيد تاريخچه پيام را در چت روم در همه اتاق ها و پيام هاي خصوصي بخوانيد.اگر عضو نيستيد ميتوانيد تنها با وارد کردن يک کلمه عبور ثبت نام کنيد و اگر قبلا عضو شده ايد کلمه عبور خود را عوض کنيد . ميتوانيد وضيعت خودتان را در قالب يک عکس در کنار اسم خود در ليست آنلاين مشخص کنيد يا انتخاب کنيد که رفت و آمد کاربران براي شما نمايش داده بشود يا خير يا درصورتي از سرعت پاييني برخوردار هستيد ميتوانيد انتخاب کنيد که آواتار ها نمايش داده نشوند . در قسمت فال شما ميتوانيد فال حافظ بگيريد.حتي ميتوانيد ليستي از کاربران به همراه امتياز و درجات کاربريشان مشاهده کنيد و اگر خواستيد ميتوانيد بصورت سريع يک نام کاربري را جستجو کنيد. اگر در چت روم حوصله شما سر رفت نگران نباشيد!ما براي اين زمان ها صفحه اي به عنوان " بازي آنلاين " آماده کرده ايم. موزيک پلير چت روم براي بوجود آوردن خاطرات خوشي از چت روم براي شماست! البته اگر داراي وبلاگ يا سايتي هستيد ما براي شما امکان جالبي آماده کرده ايم!در چت روم هاي طرح الماس شما ميتوانيد بصورت اتوماتيک با چت روم ها به تبادل لينک بپردازيد به عنوان يک ناظر :در چت روم هاي طرح الماس،راحتي نظارت و در چت روم ها به مقدار زيادي مارا متوجه خود کرد.شما به عنوان يک ناظر ميتوانيد يک کاربر عادي را در فواصل مختلف اخراج کنيد يا حتي او را فقط بيرون کنيد. همچنين ميتوانيد اطلاعاتي از کاربر را مانند کد کاربري و آي پي را مشاهده کنيد.علاوه بر آن ميتوانيد کاربر را ساکت کنيد و بدين صورت کاربر نه در عمومي و نه در خصوصي توان صحبت کردن ندارد. ميتوانيد صفحه کاربر را رفرش کنيد حتي در باکسي به کاربر اخطار بدهيد و اگر کسي نام نامناسبي داشت، نام او را تغيير بدهيد .و اگر کسي در عمومي پيام نامناسبي ارسال کد به وسيله پاک کن صفحه عمومي را پاک کنيد. علاوه بر اين مسائل تمامي امکانات کاربران عادي هم داريد. به عنوان يک مدير: مدير چت علاوه براي امکانات ناظران و کاربران عادي،امکان عضو کردن کاربر با وارد کردن يک رمز، ناظر و يامدير کردن با يک کليک و دسترسي سريع به قسمت ويرايش اطلاعات کاربر و خصوصي خوان در پنل را در اختيار داريد.
پلن ها
پلن ویژه به عنوان یک میانه بین پلن آغازین و پلن حرفه ای است.این پلن مناسب کسانی است که میخواهد با توجه به بودجه متوسط خود امکانات بیشتری داشته باشند به همین دلیل از محبوبیت بسیاری برخوردار است.
از قابلیت های این پلن،سرعت و جلب رضایت کاربران،انعطاف پذیری قابل قبول در مدیریت آن است و به دلیل رابط کاربری ساده آن همه کاربران توان استفاده از آن را دارد.
شما 1000 مگابایت فضا برای کل چت روم بر روی سرور ما دارید و ما همه سعی خود را در کد نویسی بر استفاده بهینه از این فضا صورت داده ایم.آواتار کاربران،موسیقی ها،شکلک ها و فایل های قالب رابطه مستقیم به حجم استفاده شده دارید.
در این پلن شما دسترسی به فایل های قالب از طریق پنل مدیریت خود دارید که این امکان را به شما میدهد که تغییرات دلخواه خود را در قالب بدید.
و اگر چند دامنه دیگر بغیر از دامنه اصلی میخواهید به چت روم خود متصل کنیدخوش حال باشید زیراکه این پلن به شما اجازه اتصال بی نهایت دامنه را به چت رومتان میدهد.
طرح الماس در ارائه تمامی پلن های خود سنگ تمام گذاشته و پهنای باند تمامی چت روم های خود را نامحدود کرده است.
در این پلن نسخه موبایل تعبیه نشده ولیکن بسیاری از موبایل های هوشمند(Smart phone) و موبایل های قدیمی با استفاده از مرورگر ها(Mobile browser) امکان ورود،چت کردن و استفاده از امکانات جانبی را دارند.
مزیت این پلن های ویژه و حرفه ای از پلن آغازین امکان استفاده از سرور های CDN برای بهبود سرعت که بصورت هوشمند در موقعیت های جغرافیایی انتخاب میشوند.
در این پلن شما از پشتیبانی فنی (حل مشکلات سرور و برنامه ها)،پشتیبانی بعد از فروش بصورت رایگان برخوردارید که هر از طریق ایمیل و تیکت قابل دسترسی است.
مشاوره فروش و دپارتمان مالی از طریق تلفن،ایمیل و چت همیشه و با سرعت عمل در کنار شماست
و 50% از اقداماتی که باعث محبوبیت شما در موتور های جستجو میشوید توسط دی جت انجام شده.
آپدیت ها در پلن اکثرا بصورت رایگان طبق "سازوکار آپدیت در طرح الماس" انجام خواهد گرفت.
البته فراموش نکنید که طرح الماس از تمامی چت روم های خود هر 24 ساعت نسخه پشتیبان میگیرد و در موقعیت های جغرافیایی مختلف به مدت 168 بصورت آرشیو نگهداری میکند.
اکنون میتوانید از طریق این صفحه به مشاهده دقیق تر امکانات و تفاوت ها با پلن های دیگر بپردازید
هزینه راه اندازی در طرح الماس برای باتوجه به امکانات و بودجه شما به پلن های مختلف تقسیم میشود که میتوانید در صفحه قیمت ها ببینید
تفاوت عمده بین پلن های طرح الماس امکاناتی است که ما در اختیار شما میگذاریم!
مقایسه پلن های طرح الماس را در اینجا ببینید
برای سفارش چت روم ابتدا قوانین را مطالعه کنید سپس به بخش قیمت ها مراجعه کرده و هزینه ی طراحی و سایر شرایط را مطالعه کنید در صورت تمایل با اطلاعات حقیقی خود در سایت عضو شوید و اقدام به خرید نمایید
بله طراحان طرح الماس آماده هستند که سفارش طراحی قالب های شما را مطابق با سلیقه شما پیاده سازی کنند
طرح الماس تمامی سعی خود را میکند که در اکثر ساعات پاسخگوی مشتریان خود باشد اما طبیعتا نیرو های متخصص در ساعات 8 الی 20 بیشتر توان پاسخگویی به شما را دارند
بله طرح الماس با توجه به سیاست های آپدیت خود چت روم هارا بروز رسانی خواهد کرد
خیر،در صورت امکان اطلاعات به سرویس های طرح الماس منتقل خواهند شد.
طرح الماس اصول ، روال کاری ، استاندارد ها و برنامه نویسی های خاص خود را دارد و امکان تطابق با هر شرکت دیگری با توجه به وقت گیر بودن این پروسه از لحاظ اقتصادی توجیه ندارد
بله طرح الماس با توجه به تخصص شما و نیاز خود و شرایط دیگر شما را استخدام خواهد کرد.